Forum Forum Klanu RG Strona G│ˇwna Forum Klanu RG
Forum Klanu Royal Guards Na Serwerze L2extreme


==============================================

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klanu RG Strona G│ˇwna -> Klanowicze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

 PostWys│any: Pi▒ 23:27, 04 Kwi 2014    Temat postu: ============================================== Back to top

Dopiero teraz sobie z tego zdalam sprawe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma mowy, czułam się strasznie (fizycznie). Poza tym nic nie da się z tym zrobić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oni sa inaczej wychowani niz my. [link widoczny dla zalogowanych] histeria!!
[link widoczny dla zalogowanych] Ps.daj zna─ç czy pomog┼éo POPL─äTANA Mam nieciekawe rz─Ösy- takie ani to g─Öste, ani d┼éugie, czy b─Ödzie lepiej sprawdza─ç si─Ö tradycyjna szczoteczka, czy moge poeksperymentowa─ç z grzebykiem? Zdecydowanie mnie zmartwi┼éy te liczne wypowiedzi na temat trudno┼Ťci z wk┼éadaniem. a.adamkiewicz.dolmi [link widoczny dla zalogowanych], lub 074 8689491 lub 0501180853 [link widoczny dla zalogowanych]
Czasami zdarzaj─ů si─Ö dni zastoju, a czasami i 0,5 kg w ci─ůgu doby mi spadnie. I je┼Ťli bym mia┼é taki zabieg wykona─ç to chyba tylko prywatnie bo chyba nie ma tego na nfz je┼Ťli chodzi o kosmetyczny taki zabieg Tyle ze z kolorem czarnym. ja pracuje na zelach tej firmy: Ale mia┼éam do wyboru - nie k─ůpa─ç si─Ö i nie spa─ç albo zabi─ç! placa ci za to????O swoim nosie jak go wogole zoperujesz to powiesz co najmniej pol roku po operacji czy jestes zadowolona czy nie a nie kilka tygodni,takie wlasnie sa wiarygodne tu wpisy jak ten od zadowolonej. Mam te┼╝ pytanie do pacjentek z Zamenhofa w 2 ostatnich mcach ci─ů┼╝y.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
na to to akurat jest prosty spos├│b - siatka na muchy/komary zatrzyma te┼╝ paj─ůki wchodz─ůce przez okna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam zamówiłam dwa opakowania ziół .Ponoc maja wystarczyc na 2 tygodnie.mam nadzieje ze szybko dojda ,bede sie dzielic informacjami o ich skutecznosci tu na forum.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja sytuacja jest taka, ze mam nadżerkę ktura była najpierw leczona globułkami Betadine (żadne problemy) potem została przypalana kwasem na S nie pamiętam nz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No to kobieta w okienku daje Wam jedn─ů pr├│bk─Ö i tak─ů kartk─Ö na dane i godzin─Ö pobrania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

szelasz i marta kliknijcie na ten link co podała eurydyke [link widoczny dla zalogowanych] Szybko pobiegłem po Tatę a okazało że to był istny gigant !!!
ich sasiad, ktory byl dla mnie towarzystwem znalazl sobie dziewczyne......... pytanie do : Ja bardzo bym chcia┼éa ┼╝eby wyst─ůpi┼éy Basiunia1987 Stosuj─Ö jedynie rano piank─Ö i moje w┼éosy wygl─ůdaj─ů idealnie [link widoczny dla zalogowanych]
A Polak to nie potrafi?! Z Mastermedem mia┼éam znikomy kontakt. Co za zycie. 2.Leczenie operacyjne - stosujemy w przypadku gdy leczenie zachowawcze nie przynios┼éo oczekiwanych rezultat├│w, objawy dr─Ötwienia i mrowienia utrzymuj─ů sie stale ,lub gdy pacjent zg┼éosi┼é sie do lekarza zbyt p├│┼╝no i dosz┼éo ju┼╝ do zaniku mi─Ö┼Ťni k┼é─Öbu .W takim przypadku leczenie polega na chirurgicznym odbarczeniu kana┼éu nadgarstka poprzez przeci─Öcie wi─Özad┼éa poprzecznego nadgarstka. bardzo dzi─Ökuj─Ö za odpowied┼║. Paj─ůk albo m┼éody Blok ! Badania do 4 miesi─ůca mog┼éy by wykaza─ç ┼╝e po prostu tego nigdy nie przechodzi┼éa┼Ť i nie masz przeciw cia┼é..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zatem Freestyle Studio na Stradomiu 15 to Liga Mistrz├│w
[link widoczny dla zalogowanych]
2. I jeszcze jedno ziewczyna z sali by┼éa brana po raz drugi na OCT (na wywo┼éanie porodu kropl├│wk─ů) wr├│ci┼éa po ca┼éym dniu m─Öczarni i na wizycie m├│wi do doktora (by┼éa sporej tuszy) A m├│wi┼éam doktorku ┼╝e mi trzeba da─ç ko┼äsk─ů dawk─Ö potem by┼é tylko smiech.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chciałabym powiedzieć wszystkim mamom, że mimo tak trudnego startu mój synek rozwija sie prawidłowo. [link widoczny dla zalogowanych] Maila nigdzie nie znalazłam, a w necie spędzałam po kilka godzin dziennie, ale nadal nad tym pracuje
Do Py┼Ť┼Ťka: czesc dziewczeta! Sobote spedzilismy na zakupach, i szukaniu czegos do ubrabiania, bo za dwa tyg.idziemy na wesele. laska beznadziejna jest, m┼éoda, ┼éadna dziewczyna a pozuje i ubiera si─Ö na 15 lat starsz─ů!! Wystaj─ů z przodu po 5 mm nad brzuszkami palc├│w. [link widoczny dla zalogowanych]
polecam porady ze stronywww.dieta.pl sluchajcie. Mo┼╝e jeszcze kto┼Ť, nie wiem, bo mia┼éam narkoz─Ö. Wydaje mi sie ze 3-4 sztuki nie zaszkodza,ziemnaiki maja potas,witaminke c i jeszcze inne wlasciwosci ale nie wiem jak to sie ma do oczyszczania bo jesli mozna to ja chcialabym tez warzywa straczkowe jesc maja nostwo bialka itd Zalezy, jak kto do tego podchodzi. hmmm... Ja nie wiem ile to mam lykac jak nie widze poprawy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jojo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] om_content&task=view&id=109&Itemid=63 , co zapobiega atakom bulimii)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pani tez mnie poinformowala jakim autobusem moge tam dojechac i gdzie powinnam wysiac. [link widoczny dla zalogowanych] a ci─Ö┼╝ko zapomniec o lodach
Nie stawiła się na przesłuchanie, rozmowy z biegłym też nie miała. Nie wiem jakich używać odżywek. Pozdrawiam. Drugi raz juz niezauważalnie , z wytryskiem(pobieglam po tabletke po). wynik dobry [link widoczny dla zalogowanych]
dalej do swoich spraw a ja dalej szukam Oj dziewczyny musz─Ö si─Ö wam przyzna─ç, ┼╝e wymiek┼éam drugiego dnia wieczorem. Mam pytanie jak nie mo┼╝na je┼Ťc pieczywa to czy mo┼╝na np:zje┼Ť─ç wase z pomidorkiemi og├│rkiem? OK do rzeczy. 3 du┼╝o pij─Ö, szczeg├│lnie wody, wod─Ö z cytryn─ů, zio┼éa moczop─Ödne i zero kawy i kofeiny kapalam sie m.in w brudnej rzece ale od razu potem przemywalam spirytusem salicylowym i bylo ok... Potrzebuje jakiejs dziewczyny co mi po ma┼éu wytumaczy co i jak.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

 PostWys│any: Pi▒ 23:30, 04 Kwi 2014    Temat postu: trzymam kciuki Back to top

Nie dosy─ç tego moja matka kt├│ra cierpi na nadcisnienie po za┼╝yciu preparatu na bazie subitraminy (pow├│d nadwaga) odnotowa┼éa znacz─ůcy spadek ci┼Ťnienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkie dziewczyny po opracji, bedzie dobrze!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ostatnio mocno przyty┼éa┼Ť? [link widoczny dla zalogowanych] Czyj─Ö sie dobrze.
Piersi robi┼éam u niego 2 lata temu i do dzis jestem bardzo zadowolona.... W ci─ů┼╝y strasznie wymiotowa┼éam, hormony mi zwariowa┼éy- zw┼éaszcza tarczyca. Po jakims czasie.glodowki ten etap mija.I sie wogole nie zwraca uwage na jedzenie.I sie zdaje sprawe co szkodzi.Ale w takim glebszym sensie bardziej praktycznym ze odrzuca. i przerwa w ─çwiczeniach-z┼éapa┼éam przezi─Öbienie-mam nadziej─Ö, ┼╝e to nie grypa:[,,,,,, Biore go od trzech dni. [link widoczny dla zalogowanych]
A w pi─ůtek (16.01) jazda na blok operacyjny, za┼éo┼╝enie wenflonu (4 wk┼éucia, bo 3 nieudane), zabieg (ok.40-60 min), wybudzanie (ok.1,5 h) i powr├│t na sal─Ö. Rodacy - bede w czasie weekendu i codziennie po pracy Niechcialabym narazie mowic z ktorego tradu jestem bo nie chce sie ujawniac sorki troche seiboje bo u nas to jest tak ze jak dojdzie do szefow ze cos ci nie pasuje w pracy to z miejsca sie wylatuje. Moje propozycje: na pewno aktorki popularnych seriali: Cena 90 z┼é m├│wili ze b─Ödzie taka pi─Ökna pogoda i co??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jajgd
[link widoczny dla zalogowanych]
Pi─ç sie faktycznie chce, noi te uderzenia gor─ůca 1 stycznia wa┼╝y┼éam 108 kg, potem ju┼╝ 102..........
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak si─Ö zastanawiam, jak Ci pom├│c...?
dzi┼Ť mia┼éam ┼Ťci─ůgania kaminia mam zamiar isc jeszcze na piaskowanie tylko nie wiem jaki trzeba zrobic odst─Öp czasowy ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Łykam aulin 2 razy dziennie i na noc myolastan. [link widoczny dla zalogowanych] wymyslil, ze musimy isc na mecz Juventusa bo to grzech nie pojsc chociaz raz, mieszkajac tak blisko Turynu.
Pozostaje wizyta u psychiatry .. udow─ů i piszczelow─ů) i r─Öki(ramie i przedrami─Ö). A nawet je┼Ťli sie zakochac, to napewno nie wszyscy sa identyczni. witam wszystkich nowych i ogromniascie pozdrawiam, sprzeda┼╝ spada , roboty mniej a jutro podobno w browarze jakas imprezka ma byc oczywiscie tylko dla najlepszych czy ktos o tym cos wie???? aby pomalowa─ç moje blond w┼éosy(ciemny blond) oczywi┼Ťcie w┼éoski wysz┼éy ┼éadne rudy pasowa┼é do mnie, lecz za tydzie┼ä wybieram si─Ö do szko┼éy, gdy┼╝ jestem m┼éod─ů jeszcze dziewczyn─ů . [link widoczny dla zalogowanych]
Aha pyta┼éas gdzie mozna wykonac to badanie.....Zapytaj u siebie w przychodni, napewno skieruj─ů Cie w odpowiednie miejsce.Ja jestem z innego miasta. Tam fryzjerzy s─ů kreatywni. Musz─Ö si─Ö wzi─ů─ç za siebie, a ┼╝e nie mam czasu chodzi─ç do si┼éowni, to chcia┼éam kupi─ç sobie jaki┼Ť sprz─Öt. Ze znieczuleniem dentystycznym, wiec nic nie boli. Pojawi┼éy mi si─Ö r├│wnie┼╝ male plamienia i obawiam sie ┼╝e co┼Ť moze byc nie tak. budowy innej osoby, a fakt, ┼╝e ma┼éo prawdopodobne jest by osoba, kt├│ra wa┼╝y 58kg przy wzro┼Ťcie 174cm mia┼é─ů 56cm w pasie, co innego gdyby wa┼╝y┼éa 50kg przy tym wzro┼Ťcie to zgadzam si─Ö i jestem sk┼éonna w to uwierzy─ç Nie wiem jak jest w Iralandii, czy lepiej czy gorzej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak biorę ketonal to jest ok, działam bez zarzutu, a jak przestaje działać to jest masakra.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam Wszystkich Chyba też sie na niego skuszę, znalazłam w internecie przedstawiciela firmy OLPRAN i u nich kosztuje 530 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

skoro nie byly az tak brzydkie to same mogly se zaoszczedzic hajs na operacje skoro chcialy miec j─ů zrobion─ů a nie zabierac miejsca tym co jej bardziej potrzebuj─ů.. [link widoczny dla zalogowanych] Oktavko, to chyba jeste┼Ť bardzo m┼éod─ů os├│bk─ů, ┼╝e Twoje kole┼╝anki nie maj─ů dzieci?
Na Parkowej oczywi┼Ťcie wymagaj─ů te┼╝ wizyt. witam szuka utworu z 33 minuty filmu chlopaki na ibizie gdy polgalka sciagal maske We Wrocku mieszkam z przerwami od 2 lat.U mnie z m─Ö┼╝em jest r├│┼╝nie, niestety ostatnio mamy gorszy czas wiec ta samotno┼Ť─ç bardziej mi doskwiera.Ze znajomymi podobnie jak u Ciebie. Jesli chodzi o wc to nie mam problemow,wciagu ostatniego tyg bylam ze 4razy,wiec chyba nie jest najgorzej ze mna,innych dolegliwosci typu bol glowy tez brak,jedynie bol miesni ale to od roweru i cwiczen. chodzic nie moge mecze sie strasznie... [link widoczny dla zalogowanych]
To fragment sesji zdjeciowej strojow kompielowych z tego roku.. hardcore ;( a szceg├│lnie jak tanczy┼éa przed tym swoim jackiem. Te┼╝ tak s─ůdz─Ö, ┼╝e trzeba je┼Ť─ç wszystko ale w na┼éych ilo┼Ťciach. Dlatego chcialam zapytac jak wyglada rynek pracy dla nas na gorze, blizej Venecji czy Bergamo -obojetne byle na gorze. To s─ů sprawdzone metody a nie jakies laserki i fale a kosztuj─ů dos┼éownie kilka z┼éotych Jak widz─Ö te opisy JA SCHUD┼üEM 15 KG - TY TE┼╗ MO┼╗ESZ !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no i zna─ç kaloryczno┼Ť─ç wszystkiego...i tak oblicza─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
natomiat r. (moje obecne dolegliwo┼Ťci to cz─Öste b├│le kolana g┼é po dniu w kt├│rym du┼╝o chodz─Ö)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

/ przecie┼╝ ten ch┼éopak, albo jego koledzy, mog─ů to zobaczy─ç/, ale widz─Ö, ┼╝e nie jest odosobniony. [link widoczny dla zalogowanych] witam
Ja mialem prace siedzaca przed kompem od 5 lat i..... [link widoczny dla zalogowanych] Chodz─Ö regularnie na zabiegi odm┼éadzaj─ůca oraz na oczyszczanie twarzy dermokosmetykami Environ w Extragavanzie, przystanek od metra marymont. Ja pij─Ö gazowan─ů bo niegazowana mi nie przechodzi przez gard┼éo, a soki no c├│z .. nie szukaj mi┼éo┼Ťci na si┼é─Ö, ona sama Ci─Ö odnajdzie. [link widoczny dla zalogowanych]
Przy okazji z┼éapa┼éam z nimi fajny kontakt i nie by┼éo problem├│w. 2szklanki ubitej ┼Ťmietany 30% Trzeba to robi─ç stopniowo,zwi─Ökszaj─ůc ka┼╝d─ů o kolejne 2 a po┼╝niej o 3 dni.To zwi─Ökszanie ilo┼Ťci dni dotyczy tylko powtarzanych co 3 miesi─ůce. Ja te┼╝ sie wyluzowa┼éam, u nas s─ů teraz upa┼éy, a ┼╝e mieszkam nad morzem, to pla┼╝owali┼Ťmy sie z rodzink─ů ca┼éy dzie┼ä. [link widoczny dla zalogowanych] - fajnerady dotyczace uczesania i makijazu Dzisiaj nawet spa┼éam do 7.00 i to dobrze bez budzenia si─Ö. Pom├│zcie, bo odczuwam pustke w g┼éowie!
Tak si─Ö zastanawiam, jak Ci pom├│c...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klanu RG Strona G│ˇwna -> Klanowicze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach