Forum Forum Klanu RG Strona Gwna Forum Klanu RG
Forum Klanu Royal Guards Na Serwerze L2extreme


powiedziała tak, okey, jej sprawa, miliony innych osób uwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klanu RG Strona Gwna -> Klanowicze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

 PostWysany: ro 17:32, 09 Kwi 2014    Temat postu: powiedziała tak, okey, jej sprawa, miliony innych osób uwa Back to top

To się robi ręcznie, specjalną iglą.
[link widoczny dla zalogowanych]
najlepiej drobiowej, do tego 2 pomidory lub duzy ogorek. Ale podobno nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
Serdecznie Wszystkich pozdrawiam
troche podczytuje twojego bloga,ale narazie staram sie wymyslac sama,a jak braknie mi weny,napewno wyprobuje twoje przepiski jutro albo popije siemienie woda jak polecasz albo dorzuce sobie lyzke do salatki.
Ktos tam napisał że ćwiczyl ale by się nie męczyć ...
Milego wieczorku!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tez wlasnie dorzucilam Chodakowska 3 x w tyg. [link widoczny dla zalogowanych] Pochwałowski jest geniuszem gdy masz mięśniaki, torbiele i inne ciężkie i operacyjne sprawy.
Milego dnia wszystkim! wiadomo, milosc jest slepa, ale zeby nie generalizowac, tylko wyjatki potwierdzaja regule, ze masz 99 % szans zle trafic. Julii dzieki za pozdrowienia Papież wygrał dzisiejszy odcinek No ale mam nadzieje ze za niedlugo obie bedziemy mogly sie excytowac [link widoczny dla zalogowanych]
A i jeszcze, czy Factory Outlet jest warty zainteresowania? Pytania jakie moga sie pojawic na interview: no i pozostaje kwestia równomiernego rozprowadzenia. Martino - Massive Beat (Club Mix) To dopiero bylyby oceny IgM 0,554 S/CO Poki kasy starczy oczywiscie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jakiś gigant cholercia!!)u mnie w domu to byłam w takim szoku że wzięłam dziecko pod pachę i ucieklam z domu!!!
PAPAPA !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
no i jakie sa efekty - to na serio motywuje!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
ale jez za bardzo to sie nie znam, wg mnie B80

ja dziś miałam zabieg - najpierwpani zrobiła mi skaling - wyczyściła mi te czarne przebarwienia (osad i być może częściowo kamień), a potem pod dużym ciśnieniem było piaskowanie - o smaku owoców leśnych lekko słona woda z piaskiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobaczymy jak wyjdzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzymam kciuki za Ciebie...Kiwiczanko jeszcze trochę i wyrówna się poziom wapnia.To jak to jest????Nikt nie zbadał Ci poziomu wapnia???I co z tym mlekiem można czy nie????Qrde,no ja Ci wspólczuję!!!A miałaś nadczynność czy niedoczynność przed operacją????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktośka , gratuluje

;/ Boje sie że to sie nigdy nie skonczy i zostanie mi peruka [link widoczny dla zalogowanych] a co u Was dziewczynki?
Poza tym sytuacja gospodarcza Wloch tez teraz nie jest najlepsza. Widze, ze sie pojawily nowe osobki i te, ktore kiedys sie pokazaly i zaraz zniknely... Wiaj! ten zestaw jest tez do przedluzenia? Kaka,ja gotuje z mrozonki \zupa prezydencka\ ale jak jej nie zakupie wtedy biore tylko wloską kapuche ,do tego 6 cebul i koncentrat pomidorowy,mozna dodac papryczke i seler naciowy ale nie koniecznie,zupa i tak odchudza,cieszymy sie ze do nas dolaczylas,musisz tylko scisle przestrzegac dietki a na efekty dlugo nie poczekasz [link widoczny dla zalogowanych]
Oj, ---> zywa - zawalili pracą stasznie. Na każde wesele,sylwestra,komunie,chrzciny,18stki jestem malowana przez kosmetyczki. Czesc wszystkim.mieszkam niedaleko verony i szukam kontaktu z polakami.Jestem ty 3 tygodnie i nie pracuje i jezyka tez nie kumam Witam! Krwawisz nadal? Tyle ile jest ludzi i metod tyle jest opinii, jedni wolą takie a drudzy takie. U mnie też jest szaro i paskudnie, w w dodatku jeszcze mam od cholery roboty -bleeee!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja tez mam dość duży biuścik...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

) i wszystkim bardzo sie podoba to imie,a wiele dziewczyn jej zazdrosci...mamy tez w klasie Basie i Wiesie....teraz kazdy sie przyzwyczail ale nie chcielibyscie uslyszec smiechu na poczatku roku przy czytaniu obecnosci...jesli chodzi o Barbare to jeszcze bylo w miare spoko ale Wieslawe...aaz mi bylo jej zal.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez jestem ze Szczcina i chetnie sie do Ciebie przyłacze tylko napisz czy jestes z prawobrzeza czy lewobrzeza
[link widoczny dla zalogowanych]
Kimber, nic by mi nie wypadło, bo biust wypada tylko ze stanika w złym rozmiarze (pomijam fakt, że mam mały biust - noszę 65F).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nawet bardzo trudnej!!
[link widoczny dla zalogowanych]
bo hamują pracę gruczołów potowych, czyli blokują wydalanie produktów przemiany materii.
[link widoczny dla zalogowanych]

Niby też za dużo nie gadała, jak to fryzjerzy zwykle robią, ale efekt super. [link widoczny dla zalogowanych] 42da6bc86f0a3e8d06a17c96280c6c3c [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] i [url]http://del.icio.us/BlaiseShindler/cadillac [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/PeytonWetherby/dodge [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/BlaiseShindler/nissan [/url] c65ec4ba9c36089f024dac91a7123516
a ja uważam że Kwaśniewską powinni już wywalić, bo ani to zgrabne, ani ładne i do tego tańczyć nie umie w cale !!!!!!!!!!!!! już chyba wolę wywalić wagę i na nią nawet nie patrzeć... Moze ktos ma jakis pomysl na prezent z Polski dla kolegi (27lat) ktory mieszka w Anglii. [link widoczny dla zalogowanych] -to ja.. [link widoczny dla zalogowanych]
syn Kasi Kowalskiej- Ignacy Mój facet jest cudowny, zawsze dochodzi dopiero wtedy, kiedy ja dojdę, albo kilka minut po mnie. dzieki za odpowiedzi, juz jestem zapisana do dr. Jak do tej pory wszystko oparte było w większym lub mniejszym stopniu na schemacie wakacje-szkoła-koniec roku szkolnego, ale TEN rok bedzie inny niż wszystkie Witam, Idz sie pierniczyć Pierniczku, to że jesteś taką fujarą, która nie potrafi znaleźć pracy, to nie znaczy od razu, że Polska jest do bani! naprawde godna polecenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nic nie wiem o miescie, w ktorym bedziesz, ale moj partner powiedzial,ze wielkoscia jest mniej wiecej jak Verona.
[link widoczny dla zalogowanych]
4Co zrobić, gdy na dywan wylał się wosk? bo wyczytalam ze dziewczyny mialy 10 czy 20dniowe kuracje.
Powiedział, że robota tego poprzedniego kolesia jest spartolona, podobno ząb był źle zatruty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mogę polecić jedno miejsce, które warto odwiedzić. [link widoczny dla zalogowanych] W kwestii blizny też mam podobne odczucia.
ktos tu jeszcze jest? Ja piję gazowaną bo niegazowana mi nie przechodzi przez gardło, a soki no cóz .. chorowałam a w domu internetu brak... pewnego dnia kasia domowym sposobem postanowila pofarbowac wlosy... wiem ,że bardzo się bała tego co będzie jakie będą skutki zabiegu jak to odbije się na jej zdrowiu i wyglądziei cóż muszę wam powiedzieć,że pomimo swoich obaw jest zadowolona, blizny prawie nie widać, waga i wygląd zewnętrzny się poprawily jak również a może przedewszystkim własna samoocena. [link widoczny dla zalogowanych]
Coś ruszyło i mam nadzieję, że już nie stanie! ale da sie wytrzymać, na dodatek jem za dwóch, co popadnie Ale sporo mozna sie dowiedziec na ten temat nie badz slaba, nie daj sobie wejsc na glowe. Narzazie mogę tylko powiedzieć, że jestem bardzo mile zaskoczona obsługa podejściem i zaangażowaniem i to, że kiedy pojawiam się sie w klinice wita mnie dr Broma jakbym była wyjątkowym pacjentem. zabuliłam i zostałam wygryziona jak kura! Podobają mi się włoskie piosenki:
Bardzo podobały mi się zajęcia z kreowania własnego wizerunku, dress code, analiza kolorystyczna, itp, itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kaaarrr---> jesteś smieszna:/
Fanka
[link widoczny dla zalogowanych]
A w tym teledysku do filmu rózowa pantera to juz w ogóle pokazała wszystkie mankamenty swojej figury.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klanu RG Strona Gwna -> Klanowicze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach